Ercan Fırtınanın Elazığ at yarış tahminleri

0
51
11 Temmuz Çarşamba Elazığ at yarış tahminleri. Fanatik Hipodrom yazarı Ercan Fırtına günün programını değerlendirdi.

1.AYAK : Elazığ günün ilk ayağında buralarda sık koşan isimler elbette işin içinde olacak şekilde ama Mandelıno ve Pısces sonuç ne olursa olsun yazacağım gibime geliyor, tabi bir çiçekle bahar olmaz misali hem ilk ayak, hemde ne olacak bilinmediğinden dolayı, Bıg Dolphın, My Tıtanıum, Toms To Toms, Mascherano, Harmandalı yanlarına ekleyeyim diyorum, bunların dışında Aırtoch, süratli safkanlar Otantik ve Saalih dışında Fall The Sun bomba isimler olacaklardır. Ama şöyle bir derinden muhasebe yaparken niyeyse nedense gençliği, di,nçliği ve formu noktasında Mandelıno hep gözüme takılıyor ya neyseeeee diyorum, zira ara verip eksiklerini gideren mesela bir Pısces nedense beni belki boş yere orasını bilemem ama dediğim üzere korkutuyor birazcık ama tam emin olsam zaten gerekeni diyecem demesine ama napalım işte böyle boşlukta bir duygu yok değil üzerimde bunuda belirtmek lazım, tabi Bıg Dolphın, Mascherano, My Tıtanıum da da ufaktan hislerim yok değil hani acaba recapağa diyorum ya işte ona benzer birer duygum var ama nebilim işte abi iki arada bir derede kaldım yalan değil.
 
2. AYAK : Elazığ günün ikinci ayağında ise sağa bakıyom, sola bakıyom Revşan Hanım en azından bugüne kadar ki kendi çapındaki performansı ile ve tay koşularına bir başka binen cesaretli pilotu Menderes Avşar ile mantıken olsun, başka şekil olsun hep ama hep önde çıkıyor hatta tek bile olabilir diye düşünüyor insan bu iki iki daha dört eder gibi bir şey burasını kabul etmek lazım derim, ama oldu ya işte yarıştır hataları affetmez filan veya at gününde olmaz eksik yada kötü koşarsa diye bu taydan sonra dikkatimi çeken iki safkan daha var bunuda sizlerle paylaşayım ama genede siz bilirsiniz diyerek Revşan Hanım’ a rakip olacak isimler Kırçal Çiçeği ile Öznurkızı inceden veya hafiften eşkilli olduğum taylardır. Başka ayaklarda risk edeceğiniz atlar varsa en azından kontra kupona ekleyelim derim. Zira nolur nolmaz abi bazen aklımız bir tarafa kuponlar bir tarafa gittiği de oluyor o açıdan son kararı sizlere bırakıyorum. Bakim ne olacak hadin hayırlısı.
 
3.AYAK : Kazandığı koşulardaki sağlıklı nefesi ile bugüne kadar rakiplerini hep atlatan Tekcapkan bu yarışını da kazanırsa sezona kesin damgasını vurur diye bekliyorum, lakin küçük detay şudur, bu safkan tamam çok iyi durumda hep kabul ancak mesafe azcık uzadı birazcık işin bu tarafımda çekincem var ama genede bir yerde risk etmek lazım ondan kelli kadere kırkbeş bugünde bizim için koşsun diyerek düşük bütçeli kuponlara mecburi yön tek olarak öneriyorum. Ama velevki tersi olsun diyelim dersek, Baba Sönmez, Gökbakır, Pekkurt, Semetey Oğlu ve bu yarış için gelen Yıldızabakan devreye girebilirler diyorum, çok bomba arayanlara da Liderefe diyorum.
 
4.AYAK : Bumerang yazdık diyelim hadi ama sağdan soldan kulağıma iki kanaldan Kunta Bawıkal geldi dikkat edin en azından bugün ses vermemiş olsa da ufaktan takibe alın diyorum, bunların dışında geçen son koşusunu çok beğendiğim ve hatta kendi kendime aman unutma dediğim Belalı Kadir de yazılır gibime geliyor, tabi bunları yazıp yarışın diğer iki,favorileri olan Mastarın Oğlu ve Mirzebin de yazmasak ve çıksa onlar gelse vay benim halime diyerek tabiî ki onlarında şansı çok ben sadece önceliği bazı cazip isimlere verdim hepsi bu yani kısaca ı love youuuuuuu.
 
5. AYAK : Suerto mesafeyi bulunca güzel koşuyor ama kerata bazen adamı acaip ters köşe yapıyor ama olsun genede ondan vazgeçmeyeceğim lakin bazı eşkilli olduğum safkanlar da var mesela Zemani dışında Ezcan, Dolly Love, Tınasoğlu, Cambaz Osman, Taylan Han ve adana dan dün sabah 06 gibi gelen Karya bu pisti yadırgamaz ise ne denli kalite olduğunu anlatmaya gerek yok zira bizim ekip arkadaşımız olan Kırteke Halil kılıç’ da Elazığ’ da idi. Hatta altılı dışı Gülsegül, Kübalı ve Mıster Raın’ i de getirmiş dün sabah onlarda indiler sahaya, kendisine de başarılar diliyoruz. Yer kalamadı Ayşegül, Cihana Bedel bomba artık napim abi, onu yaz bunu yaz kupon uçup gidiyor arkadaş. Neyseeeeeeeeeeee.
 
6. AYAK : Günün son ayağında ise Hasköy İncisi eli kulağında ama bu gğzel kızımız bugün yarın ses verir diye düşünüyorum, kazanma şansı çok diye bekliyorum, Kantara Ceylanı ise kim ne derse desin bu sefer bence daha farklı koşacaktır zira geçen gün urfa dan sonra burada koşmuştu ve bence bu defa tecrübe de kazandı diye düşünüyorum dikkat edin, Fulden de boş bir tay değil aman buna da dikkat, daha geniş kuponlar Ganimet ve Beşaltıgülü’ nü de nolur nolmaz hesap etsinler diyorum, elazığ’ dan Yurtbaşı’ ndan selam eder bol şanslar diliyorum. Saygılar sevgiler ve tabiî ki I LOVE YOUUUUUUUUUUUUU.
 
ELAZIĞ GENİŞ ALTILIM
 
( 3-2-12-4-11-7-6-1-9-8-13 ) ( 13-10-12 ) ( 8 ) ( 3-7-5-2-1 ) ( 4-2-6-7-10-13-11-3 ) ( 9-10-7-8-3 )
 

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here